dinsdag 10 juni 2008

Rik en Eddy en Franz

Vorige week woensdag opnieuw geprobeerd om het dossier van de schooltoelage rond te krijgen. Omdat H. nu middelbaar onderwijs geniet, kunnen we daar misschien aanspraak op maken. Het formulier via de website invullen lukte me niet. Men vroeg me constant gegevens waar ik geen zicht op heb. Bovendien begrijp ik hun specifieke terminologie niet altijd.

Gebeld naar de Philips-site. Voor men mij naar de juiste dienst (in het juiste gebouw) kon doorschakelen waren 'De Drie Wijzen' op één reeds gepasseerd. Telefonisch een dossier klaarstomen, hoe haalde ik het in mijn hoofd? Nee, nee ik moest naar Leuven komen.

Gietende regen. Rik Torfs met paraplu en Eddy Demarez met zoontje. Franz Kafka was er ook: vind het juiste gebouw, vind de juiste deur, druk op de juiste bel, opnieuw voor een gesloten deur, meld je op de juiste verdieping aan, heb geluk dat men je wil helpen, ...

Enfin het dossier is ingevuld en opgestuurd naar Brussel; ze houden me op de hoogte.

Geen opmerkingen: